Thursday, October 21, 2010

SAYA SUKE SAKIT KAN HATI DIE ?? ..

HAHA .. 
secare jujur nye memang aku suke sakit kan hati die,walaupun aku x sampai hati un nak wat cm tu ..
alah biase lah kan perempuan ni ngade-ngade sikit <WARNING!!ngade2 dgn bf je > biase lah nak perhatiaan lebih sikit .. manje-manje lah kate kan.. kalo siyes je cm x best so kalo leh nak gaduh manje ar .. kadang-kandang tu die x wat salah pun tapi aku saje cari pasal . ! saje nak suh die pujuk aku hehe.. so sweet like candy gitu .. ngade an aku .. hah ! dulik ape aku yg penting aku x ngade2 nan laki orang oke ! aku sayang die lah <muhammad fazwan> evn kiteorg baru je 2 bulan lebih couple tapi die pandai amik hati aku n the most imprtant die pandai pjuk aku n bile aku marah je ha! ade je point die nak wat ak x jadi marah ! eish ngade ! hmm 1st time ak penah nages sbb die ! nages bukan sbb die curang or sakit an ati aku just..ak msj die an die x blas2..lame gak lah aku tggu 4 jam ..aku call , msj die x reply then last2 die agkt gak.. aku ingat an die wat ape .. rupe2 nye die tidoo !! time tu ak cpt2 off kan talian n scre auto nye air mate aku pon mcurah2 x henti-henti .. haha dah lame kot x nages sbb laki ! bodush ! nages sbb laki ..time tu an aku se nak campak an nset pon ade tapi .. naseb bek nset baru kalo x hmm dah berkecai ar .. huhu then ak merajok sampai lah keesokan harinye .. tp last2 aku oke gak mklumlah x sangup nak brenggang nan owag yang aku sayg .. hmm x pe r yg penting insyaallah sekrg ni die laki yg cukup sempurna untuk menjadi pelengkap hidup aku ..tapi x taw lah sampai bile .. ? 

No comments:

Post a Comment